Chì ghjè unFiltru RFè perchè hè cusì impurtante?
I filtri sò necessarii per filtrà i signali indesiderati chì entranu in u spettru radio. Sò usati in cumbinazione cù diversi dispositivi elettronichi. Tuttavia, u so usu più impurtante hè in u duminiu RF.

Chì ghjè unFiltru RF?
U filtru di radiofrequenza hè una parte impurtante di a tecnulugia wireless. Hè adupratu inseme cù u ricevitore radio per filtrà altre bande di frequenza inutili è riceve solu a frequenza curretta. I filtri RF sò cuncepiti per funziunà facilmente in a gamma di frequenza da a frequenza intermedia à e frequenze assai alte (vale à dì megahertz è gigahertz). Per via di e so caratteristiche di funziunamentu, hè più cumunimenti adupratu in stazioni radio, cumunicazioni wireless, televisione è altri apparecchi.
In generale, a maiò parte di i filtri RF sò cumposti da risonatori accoppiati, è i so fattori di qualità ponu determinà u livellu di filtrazione in RF. Sicondu l'applicazione è a dimensione di l'equipaggiu wireless, ci sò parechji tipi di filtri, vale à dì filtri di cavità, filtri piani, filtri elettroacustici, filtri dielettrici, filtri coassiali (indipendenti da u cavu coassiale), ecc.
Tipi basi di filtri di radiofrequenza
U filtru RF hè un circuitu speciale chì permette à i signali curretti di passà eliminendu i signali indesiderati. In termini di topologia di u filtru, ci sò quattru tipi basi di filtri RF, vale à dì, filtru passa-altu, filtru passa-bassu, filtru passa-banda è filtru ferma-banda.
Cum'è u nome l'indica, un filtru passa-bassu hè un filtru chì permette solu à e basse frequenze di passà è attenuà altre frequenze di signali à u listessu tempu. Quandu un signale passa per una banda passante, a so riduzione di frequenza hè determinata da parechji fattori, cum'è a topologia di u filtru, u layout è a qualità di i cumpunenti. Inoltre, a topologia di u filtru determina ancu a velocità di transizione di u filtru da a banda passante per ottene a so soppressione finale.
I filtri passa-bassu sò dispunibili in diverse forme. L'applicazione principale di u filtru hè di supprimà l'armonica di l'amplificatore RF. Questa funzione hè impurtante perchè aiuta à prevene interferenze innecessarie da diverse bande di trasmissione. Principalmente, i filtri passa-bassu sò aduprati per applicazioni audio è filtranu u rumore da qualsiasi circuitu esternu. Dopu chì u signale d'alta frequenza hè statu filtratu, a frequenza di u signale ottenuta hà una qualità chjara.
Filtru Passa-Altu:
À u cuntrariu di u filtru passa-bassu, u filtru passa-altu permette solu à i signali d'alta frequenza di passà. In fatti, u filtru passa-altu è u filtru passa-bassu sò assai cumplementari, perchè i dui filtri ponu esse aduprati inseme per pruduce un filtru passa-banda. U disignu di u filtru passa-altu hè direttu è attenua a frequenza sottu à u puntu di soglia.
In generale, i filtri passa-altu sò usati in i sistemi audio, attraversu i quali tutte e basse frequenze sò filtrate. Inoltre, hè ancu adupratu per rimuovere i picculi altoparlanti è i bassi in parechji casi; Quessi filtri sò specificamente integrati in l'altoparlanti. Tuttavia, se ci hè un prughjettu DIY, u filtru passa-altu pò esse facilmente cunnessu à u sistema.
Un filtru passa-banda hè un circuitu chì permette à i signali di duie frequenze diverse di passà è attenuà i signali chì ùn sò micca in u so intervallu accettabile. A maiò parte di i filtri passa-banda si basanu nantu à qualsiasi fonte d'alimentazione esterna è utilizanu cumpunenti attivi, vale à dì circuiti integrati è transistor. Stu tipu di filtru hè chjamatu filtru passa-banda attivu. D’altronde, certi filtri passa-banda ùn utilizanu micca una alimentazione esterna è si basanu assai nantu à cumpunenti passivi, vale à dì induttori è condensatori. Quessi filtri sò chjamati filtri passa-banda passivi.
I filtri passa-banda sò cumunamente usati in ricevitori è trasmettitori wireless. A so funzione principale in u trasmettitore hè di limità a larghezza di banda di u signale di uscita à u minimu, in modu chì i dati richiesti possinu esse trasmessi à a velocità è a forma richieste. Quandu u ricevitore hè implicatu, u filtru passa-banda permette solu di decodificà o sente u numeru richiestu di frequenze, mentre taglia altri signali da frequenze indesiderate.
In una parolla, quandu un filtru passa-banda hè cuncipitu, pò facilmente maximizà a qualità di u signale è minimizà a cumpetizione o l'interferenza trà i signali.
Rifiutu di banda:
Calchì volta chjamatu filtru di stop di banda, u filtru di stop di banda hè un filtru chì permette à a maiò parte di e frequenze di passà senza cambià. Tuttavia, attenua e frequenze sottu à un intervallu assai specificu. A so funzione hè cumpletamente opposta à quella di u filtru passa-banda. In fondu, a so funzione hè di fà passà a frequenza da zero à u primu puntu di cutoff di a frequenza. In trà, face passà tutte e frequenze sopra à u secondu puntu di cutoff di a frequenza. Tuttavia, ricusa o blocca tutte l'altre frequenze trà questi dui punti.
In una parolla, un filtru hè qualcosa chì permette à i signali di passà cù l'aiutu di a banda passante. In altre parolle, a banda di stop in u filtru hè u puntu induve alcune frequenze sò rigettate da qualsiasi filtru. Ch'ellu sia passa-altu, passa-bassu o passa-banda, u filtru ideale hè un filtru senza perdita in a banda passante. Tuttavia, in realtà, ùn ci hè micca un filtru ideale perchè u passa-banda sperimenterà una certa perdita di frequenza è hè impussibile ottene una soppressione infinita quandu a banda di stop hè ghjunta.
Perchè i filtri di radiofrequenza sò cusì impurtanti?
I filtri RF sò usati per classificà e frequenze di u signale, ma chì li rende cusì impurtanti ? In breve, i filtri RF ponu filtrà i rumori chì ponu influenzà a qualità o e prestazioni di qualsiasi sistema di cumunicazione o riduce l'interferenza di i signali esterni. A mancanza di un filtru RF adattatu pò dannà a trasmissione di a frequenza di u signale, è infine pò dannà u prucessu di cumunicazione.
Dunque, i filtri RF ghjocanu un rollu impurtante in i sistemi di cumunicazione senza filu (vale à dì satelliti, radar, sistemi mobili senza filu, ecc.). Quandu si tratta di u funziunamentu di veiculi aerei senza pilotu (UAS), l'impurtanza di i filtri RF hè evidente. A mancanza di un sistema di filtrazione adattatu influenzerà l'UAS in parechji modi, cum'è:
A portata di cumunicazione pò esse ridutta à l'interferenze causate da fattori ambientali esterni. Inoltre, a dispunibilità di un gran numeru di signali RF in l'atmosfera pò causà danni serii à u sistema di cumunicazione UAV. I signali maliziosi da altre piattaforme includenu, ma ùn sò micca limitati à:; Attività intensiva di signali Wi-Fi è altri sistemi di cumunicazione chì operanu in l'UAS.
L'interruzioni da altri sistemi di cumunicazione interromperanu u canale di cumunicazione UAS, riducendu o limitendu cusì a portata di cumunicazione di tali sistemi.
L'interferenza affetterà ancu a ricezione di u signale GPS di u UAS; Questu aumenta a pussibilità d'errori in u tracciamentu GPS. In u peghju casu, questu pò purtà à una perdita cumpleta di a ricezione di u signale GPS.
Cù un filtru RF adattatu, l'interferenze esterne è l'interferenze di signale generate da i sistemi di cumunicazione adiacenti ponu esse facilmente eliminate. Questu mantene a qualità di a frequenza di signale desiderata mentre filtra facilmente tutte e frequenze di signale indesiderate.
Inoltre, i filtri RF ghjocanu ancu un rolu cruciale in l'ambiente di i telefoni cellulari. Quandu si tratta di telefoni cellulari, anu bisognu di un certu numeru di bande di frequenza per funziunà currettamente. A causa di a mancanza di filtri RF adatti, diverse bande di frequenza ùn coesisteranu micca à u listessu tempu, ciò chì significa chì alcune bande di frequenza saranu rifiutate, vale à dì, u Sistema Globale di Navigazione Satellitare (GNSS), a sicurezza publica, u Wi-Fi, ecc. Quì, i filtri RF ghjocanu un rolu impurtante permettendu à tutte e bande di coesistere à u listessu tempu.
In generale, i filtri sò leggeri è aiutanu à migliurà e prestazioni di a frequenza di u signale. Sè u filtru RF ùn furnisce micca e prestazioni desiderate, pudete esplorà una varietà di altre opzioni, una di e quali hè di aghjunghje amplificatori à u vostru disignu. Da l'amplificatore di griglia à qualsiasi altru amplificatore di putenza RF, pudete cunvertisce una frequenza di signale più bassa in una frequenza di signale più alta; In modu da migliurà e prestazioni generali di u disignu RF.
Si Chuan Keenlion Microwave una larga selezzione in cunfigurazioni à banda stretta è larga banda, chì coprenu frequenze da 0,5 à 50 GHz. Sò cuncepiti per gestisce una putenza d'ingressu da 10 à 30 watt in un sistema di trasmissione di 50 ohm. I disinni Microstrip o Stripline sò utilizati è ottimizzati per e migliori prestazioni.
Pudemu ancu persunalizà u filtru RF secondu i vostri bisogni. Pudete accede à a pagina di persunalizazione per furnisce e specificazioni chì avete bisognu.
https://www.keenlion.com/customization/
Sichuan Keenlion Microwave Technology Co., Ltd.
E-mail:
sales@keenlion.com
tom@keenlion.com
Data di publicazione: 22 dicembre 2022