Tecnulugia di microonde Sichuan Keenlion - Dispositivi passivi
Tecnulugia à microonde Sichuan Keenlion Fundata in u 2004, Sichuan Keenlion Mircrowave techenology CO., Ltd. hè u principale produttore di cumpunenti Passive Mircrowave in Sichuan Chengdu, Cina.
Fornemu cumpunenti à onde speculari d'altu rendimentu è servizii cunnessi per applicazioni à microonde in casa è à l'esteru. I prudutti sò rentabili, cumpresi vari divisori di putenza, accoppiatori direzionali, filtri, combinatori, duplexori, cumpunenti passivi persunalizati, isolatori è circulatori. I nostri prudutti sò appositamente cuncipiti per diversi ambienti è temperature estreme. E specifiche ponu esse formulate secondu i requisiti di i clienti è sò applicabili à tutte e bande di frequenza standard è populari cù diverse larghezze di banda da DC à 50 GHz.
Dispositivi passivi
I dispusitivi passivi sò una classa impurtante di dispusitivi à microonde è RF, chì ghjocanu un rolu assai impurtante in a tecnulugia di e microonde. I cumpunenti passivi includenu principalmente resistenze, condensatori, induttori, convertitori, gradienti, reti di adattamentu, risonatori, filtri, mixer è interruttori.
Tipu di dispusitivu
Introduzione di e spezie
I cumpunenti passivi includenu principalmente resistenze, condensatori, induttori, convertitori, gradienti, reti di adattamentu, risonatori, filtri, mixer è interruttori. Un cumpunente elettronicu chì pò mustrà e so caratteristiche senza alimentazione esterna. I cumpunenti passivi sò principalmente dispositivi resistivi, induttivi è capacitivi. A so caratteristica cumuna hè chì ponu funziunà quandu ci hè un signale senza aghjunghje putenza in u circuitu.
resistenza
Quandu una corrente passa per un cunduttore, a pruprietà chì a resistenza interna di u cunduttore impedisce a corrente hè chjamata resistenza. I cumpunenti chì ghjocanu u rolu di bluccà a corrente in u circuitu sò chjamati resistori, chì sò chjamati resistori in breve. U scopu principale di a resistenza hè di riduce a tensione, dividisce a tensione o shunt. Hè aduprata cum'è carica, feedback, accoppiamentu, isolamentu, ecc. in certi circuiti speciali.
U simbulu di resistenza in u schema di u circuitu hè a lettera R. L'unità standard di resistenza hè Ohm, chì hè registrata cum'è Ω. Cumunimenti aduprati sò kiloohm KΩ è megaohm mΩ.
IKΩ=1000Ω 1MΩ=1000KΩ
condensatore
U condensatore hè ancu unu di i cumpunenti i più cumuni in i circuiti elettronichi. Hè un cumpunente per almacenà l'energia elettrica. U condensatore hè cumpostu da dui cunduttori di a listessa dimensione è qualità, intercalati cù un stratu di mediu isolante. Quandu una tensione hè applicata à e duie estremità di u condensatore, una carica elettrica hè almacenata nantu à u condensatore. Una volta chì ùn ci hè micca tensione, finu à chì ci hè un circuitu chjusu, libererà energia elettrica. U condensatore impedisce à a corrente continua di passà per u circuitu è permette à a corrente alternata di passà. Più alta hè a frequenza di a corrente alternata, più forte hè a capacità di passaghju. Dunque, i condensatori sò spessu usati in i circuiti per l'accoppiamentu, u filtraggio di bypass, u feedback, a temporizazione è l'oscillazione.
U codice di lettera di u condensatore hè C. L'unità di capacità hè u farad (registratu cum'è f), chì hè cumunamente adupratu μF (metodu micro), PF (vale à dì μμF. metudu Pico).
1F=1000000μF=10^6μF=10^12PF 1μF=1000000PF
E caratteristiche di a capacità in u circuitu ùn sò micca lineari. L'impedenza à a corrente hè chjamata reattanza capacitiva. A reattanza capacitiva hè inversamente proporzionale à a capacità è à a frequenza di u signale.
Induttore
Cum'è a capacità, l'induttanza hè ancu un cumpunente di almacenamiento d'energia. L'induttori sò generalmente fatti di bobine. Quandu a tensione AC hè applicata à e duie estremità di a bobina, una forza elettromotrice indotta hè generata in a bobina, chì impedisce à a corrente chì passa per a bobina di cambià. Questu ostaculu hè chjamatu resistenza induttiva. A reattanza induttiva hè direttamente proporzionale à l'induttanza è à a frequenza di u signale. Ùn impedisce micca a corrente DC (indipendentemente da a resistenza DC di a bobina). Dunque, u rolu di l'induttanza in i circuiti elettronichi hè: bloccu di corrente, trasfurmazione di tensione, accoppiamentu è currispundenza cù a capacità per a sintonizazione, u filtraggio, a selezzione di frequenza, a divisione di frequenza, ecc.
U codice di l'induttanza in u circuitu hè L. L'unità di l'induttanza hè Henry (registratu cum'è H), è quelle cumunemente aduprate sò milliheng (MH) è micro Heng (μH).
1H=1000mH 1mH=1000μH
L'induttanza hè un cumpunente tipicu di l'induzione elettromagnetica è di a cunversione elettromagnetica. L'applicazione più cumuna hè u trasformatore.
Direzzione di sviluppu
1. A modularizazione integrata hè a futura tendenza di sviluppu di i cumpunenti passivi. U modulu d'integrazione furnisce a capacità d'integrà cumpunenti attivi o moduli è cumpunenti passivi, è risponde à i requisiti di riduzione di moduli è di bassu costu à u listessu tempu. I metudi principali includenu: tecnulugia ceramica co-cotta à bassa temperatura (LTCC), tecnulugia di film sottile, tecnulugia di semiconduttori di wafer di silicio, tecnulugia di circuiti stampati multistratu, ecc.
2. Miniaturizazione. A ricerca di a miniaturizazione è di u pesu ligeru in l'industria wireless richiede chì i dispositivi passivi si sviluppinu in una direzzione più chjuca. U sistema micro elettromeccanicu (MEMS) hè principalmente adupratu per fà chì i cumpunenti RF sianu più chjuchi, à costu più bassu, più putenti è più favurevuli à l'integrazione.
3. Effettu d'incapsulamentu. In paragone cù i cumpunenti passivi muntati in superficia cumunemente usati, l'integrazione di i cumpunenti in u pacchettu pò migliurà efficacemente l'affidabilità di u sistema, accurtà u percorsu conduttivu, riduce l'effetti parassiti, riduce i costi è riduce a dimensione di i dispositivi.
Differenze trà cumpunenti attivi è passivi
I dispusitivi passivi sò dispusitivi chì ponu mustrà e so caratteristiche esterne indipindentamente senza l'esistenza di una alimentazione esterna (DC o AC). Inoltre, ci sò dispusitivi attivi. A cusì detta "caratteristica esterna" hè di discrive una certa quantità di relazione di u dispusitivu, ancu s'è a tensione o a corrente, u campu elettricu o u campu magneticu, a pressione o a velocità è altre quantità sò aduprate per discrive a so relazione.
Pudemu ancu persunalizà i cumpunenti passivi rf secondu i vostri bisogni. Pudete accede à a pagina di persunalizazione per furnisce e specificazioni chì avete bisognu.
https://www.keenlion.com/customization/
Emali:
sales@keenlion.com
tom@keenlion.com
Data di publicazione: 14 di marzu di u 2022