VULETE UN TRASPORTU ? CHIAMATECI ORA
  • pagina_banner1

Nutizie

Tecnulugia di microonde Sichuan Keenlion - Filtri


Tecnulugia di e microonde Sichuan KeenlionFiltri

Tecnulugia à microonde Sichuan Keenlion Fundata in u 2004, Sichuan Keenlion Mircrowave techenology CO., Ltd. hè u principale produttore di cumpunenti Passive Mircrowave in Sichuan Chengdu, Cina.

Fornemu cumpunenti à onde speculari d'altu rendimentu è servizii cunnessi per applicazioni à microonde in casa è à l'esteru. I prudutti sò rentabili, cumpresi vari divisori di putenza, accoppiatori direzionali, filtri, combinatori, duplexori, cumpunenti passivi persunalizati, isolatori è circulatori. I nostri prudutti sò appositamente cuncipiti per diversi ambienti è temperature estreme. E specifiche ponu esse formulate secondu i requisiti di i clienti è sò applicabili à tutte e bande di frequenza standard è populari cù diverse larghezze di banda da DC à 50 GHz.

Filtri

U filtru pò filtrà efficacemente a frequenza di una frequenza specifica in u cavu di alimentazione o a frequenza diversa da u puntu di frequenza, ottene un signale di fonte di alimentazione di una frequenza particulare, o eliminà un signale di alimentazione di frequenza specifica.

 

Introduzione

U filtru hè un dispusitivu di selezzione chì permette di passà a cumpunente di frequenza specifica in u signale, è l'altri cumpunenti di frequenza sò assai attenuati. Questu effettu di selezzione chì usa u filtru pò esse filtratu fora di u rumore d'interferenza o realizà l'analisi di u spettru. In altre parolle, si chjama filtru chì pò fà passà una cumpunente di frequenza particulare in u signale, è attenuà o supprime assai altri cumpunenti di frequenza. U filtru hè un dispusitivu chì hè filtratu da l'onda. "Onda" hè un cuncettu fisicu assai largu, in u campu di a tecnulugia elettronica, "onda" hè strettamente limitata à u prucessu di estrazione di u valore di varie quantità fisiche in u tempu. U prucessu hè cunvertitu in una funzione di tempu di una tensione o corrente attraversu una varietà di quantità fisiche, o signali. Siccomu u tempu autovariabile hè un valore cuntinuu, si chjama signale di tempu cuntinuu, è hè cunvenziunalmente chjamatu signale analogicu.

U filtraggio hè un cuncettu impurtante in u trattamentu di u signale, è a funzione di u circuitu di filtraggio in u regulatore di tensione DC hè di minimizà u più pussibule a cumpunente AC in a tensione DC, mantene u so ingrediente DC, in modu chì u coefficientu di ondulazione di a tensione di uscita sia riduttu, a forma d'onda diventi liscia.

Ti parametri principali:

Frequenza centrale: Frequenza f0 di a banda passante di u filtru, generalmente pigliate f0 = (f1 + f2) / 2, f1, f2 cum'è un filtru passa-banda o di resistenza di banda à manca, à diritta di fronte à u puntu di frequenza di u bordu di 1 dB o 3DB. U filtru à banda stretta calcula spessu a larghezza di banda passa-banda cù u puntu più chjucu di a perdita d'inserzione.

Data limite: Si riferisce à u percorsu versu u percorsu di a banda passante di u filtru passa-bassu è a banda passante di u filtru passa-altu. Di solitu hè definitu in un puntu di perdita relativa di 1 dB o 3DB. A perdita relativa di riferimentu di riferimentu hè: u passa-bassu hè basatu annantu à l'inserzione DC, è u Qualcomm hè basatu annantu à a frequenza passa-altu sufficiente di a striscia parassita.

Larghezza di banda passante: si riferisce à a larghezza di u spettru necessaria per passà, BW = (F2-F1). F1, F2 hè basatu annantu à a perdita d'inserzione à a frequenza centrale F0.

Perdita d'inserzione: A causa di l'introduzione di u filtru in l'atmosfera di u signale originale in u circuitu, e perdite in u centru o in a frequenza di taglio, cum'è necessaria per mette in risaltu a perdita di tutta a banda.

Ondulazione: Si riferisce à a gamma di larghezza di banda 1DB o 3DB (frequenza di taglio), a perdita d'inserzione fluttua cù u piccu di a frequenza nantu à a curva media di perdita.

Fluttuazioni interne: Perdita d'inserzione in a banda passante cù variazioni di frequenza. A fluttuazione di banda in a larghezza di banda di 1 db hè di 1 db.

Standby in banda: Misurate s'ellu u signale in a banda passante in u filtru hè bonu per currisponde à a trasmissione di a trasmissione. Corrispondenza Ideale VSWR = 1: 1, VSWR hè più grande di 1 quandu a discrepanza hè insufficiente. Per un filtru attuale, a larghezza di banda chì suddisfa u VSWR hè menu di 1,5: 1 hè generalmente menu di BW3DB, ciò chì spiega a proporzione di BW3DB è l'ordine di u filtru è a perdita d'inserzione.

Perdita di Roop: I rapporti di u numeru di decibel (DB) trà a putenza d'entrata di u signale di u portu è a putenza riflessa sò uguali à 20 Log 10ρ, ρ hè un cuefficiente di riflessione di tensione. A perdita di ritornu hè infinita quandu a putenza d'entrata hè assorbita da u portu.

Ripruduzzione di a suppressione di a striscia: Un indicatore impurtante di a qualità di e prestazioni di selezzione di u filtru. Più altu hè l'indicatore, megliu hè a soppressione di u signale d'interferenza esterna. Ci sò di solitu dui tipi di pruposta: un metudu per supprime a quantità d'inibizione DB di una data frequenza di attraversamentu di banda fs, u metudu di calculu hè a diminuzione di FS; un altru indicatore per a pruposta di u filu di u filtru di simboli è l'approcciu di rettangulu ideale - Coefficiente rettangulare (KXDB hè più grande di 1), KXDB = BWXDB / BW3DB, (X pò esse 40dB, 30dB, 20DB, ecc.). Più rettanguli rettangulari, più alta hè a rettangularità - vale à dì, più vicinu à u valore ideale 1, è a difficultà di fà a pruduzzione hè naturalmente più grande.

Ritardu: U signale si riferisce à u tempu necessariu per chì u signale trasmette a frequenza diagonale di a funzione di fase, vale à dì, TD = DF / DV.

Linearità di fase in banda: Stu filtru di caratterizazione di l'indicatore hè a distorsione di fase di u signale trasmessu in a banda passante. U filtru cuncipitu da a funzione di risposta di fase lineare hà una bona linearità di fase.

Classificazione principale

Divisu in un filtru analogicu è un filtru digitale secondu u signale chì hè trattatu.

U passaghju di u passaghju di u filtru passivu hè divisu in passa-bassu, passa-altu, passa-banda è filtru passa-tuttu.

Filtru passa-bassu:permette di passà cumpunenti di bassa frequenza o CC in u signale, supprime i cumpunenti d'alta frequenza o l'interferenze è u rumore;

Filtru passa-altu: permette di passà i cumpunenti d'alta frequenza in u signale, supprime i cumpunenti di bassa frequenza o DC;

Filtru Passa-Banda: Permette di passà i signali, signali suppressi, interferenze è rumore sottu o sopra a banda;

Filtru à cintura: Supprime i signali in una certa banda di frequenza chì permettenu signali diversi da a banda, cunnisciutu ancu cum'è filtru notch.

Filtru passa-tuttu: U filtru passa-tuttu significa chì l'amplitude di u signale ùn cambierà micca in tutta a gamma, vale à dì, u guadagnu di l'amplitude di a gamma cumpleta hè uguale à 1. I filtri passa-tuttu generali sò aduprati per mette in fase a fase, vale à dì, a fase di u signale d'entrata cambia, è l'ideale hè chì u cambiamentu di fase sia proporzionale à a frequenza, chì hè equivalente à un sistema di ritardu di tempu.

Tramindui i cumpunenti utilizati sò filtri passivi è attivi.

Sicondu u piazzamentu di u filtru, hè generalmente divisu in un filtru à piastre è un filtru à pannelli.

Nantu à a carta, stallate nantu à una carta, cum'è una PLB, un filtru di a serie JLB. I vantaghji di stu filtru sò ecunomichi, è u svantaghju hè chì u filtraggio d'alta frequenza ùn hè micca bonu. A so ragione principale hè:

1. Ùn ci hè micca isolamentu trà l'entrata è l'uscita di u filtru, chì hè propensu à l'accoppiamentu;

2, l'impedenza di messa à terra di u filtru ùn hè micca assai bassa, indebulitu l'effettu di bypass d'alta frequenza;

3, un pezzu di cunnessione trà u filtru è u chassis genererà dui effetti avversi: unu hè l'interferenza elettromagnetica di u spaziu internu di u chassis, chì hè indotta direttamente à sta linea, longu u cavu, è irradia u filtru per mezu di a radiazione di u cavu. Fallimentu; l'altru hè chì l'interferenza esterna hè filtrata da u filtru filtru nantu à a scheda, o a radiazione hè generata direttamente o direttamente à u circuitu nantu à a scheda di circuitu, risultendu in prublemi di sensibilità;

E piastre di filtri, i connettori di filtri è altri filtri di pannelli sò generalmente muntati nantu à u pannellu metallicu di u chassis di schermatura. Siccomu hè stallatu direttamente nantu à u pannellu metallicu, l'entrata è l'uscita di u filtru sò cumpletamente isolate, a terra hè ben messa à terra, è l'interferenza nantu à u cavu hè filtrata nantu à u portu di u chassis, dunque l'effettu di filtrazione hè abbastanza ideale.

Filtru passivu

U filtru passivu hè un circuitu di filtru chì utilizza una resistenza, un reattore è un cumpunente di condensatore. Quandu a frequenza di risonanza, u valore di l'impedenza di u circuitu hè minimu, è l'impedenza di u circuitu hè grande, u valore di u cumpunente di u circuitu hè aghjustatu à una frequenza armonica caratteristica, è a corrente armonica pò esse filtrata; quandu parechje frequenze armoniche U circuitu di sintonizazione hè cumpostu, allora a frequenza armonica caratteristica currispondente pò esse filtrata, è u filtraggio di l'armonica di u numeru principale (3, 5, 7) hè ottenutu da un bypass di bassa impedenza. U principiu principale hè per un numeru diversu di armoniche, cuncepisce a frequenza armonica hè chjuca, ottenendu l'effettu di divisione di a corrente armonica, furnendu un passaghju di bypass per l'armoniche alte prefiltrate per ottene a forma d'onda di purificazione.

I filtri passivi ponu esse divisi in filtri capacitivi, circuiti di filtri di centrale elettrica, circuiti di filtri L-RC, circuiti di filtri RC in forma di π, circuiti di filtri RC multi-sezione è circuiti di filtrazione LC in forma di π. Press per funziunà in un filtru di sintonizazione unicu, filtru di sintonizazione duale è filtru passa-altu. U filtru passivu hà i seguenti vantaghji: a struttura hè simplice, u costu d'investimentu hè bassu, è a cumpunente reattiva in u sistema pò cumpensà u fattore di putenza in u sistema. Migliora u fattore di putenza di a rete; a stabilità di travagliu hè alta, a manutenzione hè simplice, a maturazione tecnica, ecc. Hè largamente utilizatu. Ci sò parechji aspetti di e carenze di i filtri passivi: l'impattu di i parametri di a rete elettrica, u valore di l'impedenza di u sistema è u numeru principale di frequenze di risonanza cambianu spessu cum'è e cundizioni di travagliu; u filtru armonicu hè strettu, solu u numeru principale di tempi principali pò esse filtratu solu Armoniche, o per via di residui paralleli, armoniche amplificanti; coordinazione trà filtrazione è compensazione reattiva è regulazione di pressione; cum'è a corrente chì scorre attraversu u filtru, pò causà un funziunamentu di sovraccaricu di l'equipaggiu; I consumabili sò assai più grandi, u pesu è u vulume sò grandi; A stabilità operativa hè scarsa. Dunque, un filtru attivu cù prestazioni megliu hè sempre più applicatu.

Pudemu ancu persunalizà i cumpunenti passivi rf secondu i vostri bisogni. Pudete accede à a pagina di persunalizazione per furnisce e specificazioni chì avete bisognu.
https://www.keenlion.com/customization/

Emali:
sales@keenlion.com
tom@keenlion.com


Data di publicazione: 09 di ferraghju 2022