
• Per dividisce un signale in dui signali di uguale ampiezza è una differenza di fase costante di 90° o 180°.
• Per a cumbinazione di quadrature o per eseguisce a cumbinazione di somma/differenziale.
Introduzione
L'accoppiatori è l'ibridi sò dispusitivi in i quali duie linee di trasmissione passanu abbastanza vicine l'una à l'altra per chì l'energia si propaghi nantu à una linea per accoppià si à l'altra linea. Un ibridu di 3dB 90° o 180° divide un segnale d'entrata in duie uscite di ampiezza uguale. Un accoppiatore direzionale divide nurmalmente un segnale d'entrata in duie uscite di ampiezza disuguale. Sta terminologia "accoppiatore direzionale", "ibridu di 90°" è "ibridu di 180°" hè basata nantu à a cunvenzione. Tuttavia, l'ibridi di 90° è 180° puderanu esse cunsiderati cum'è accoppiatori direzionali di 3 dB. Malgradu queste similitudini, i parametri aduprati per discrive u flussu di u segnale in l'accoppiatori direzionali è l'applicazione, in l'usu reale, sò abbastanza diversi per ghjustificà cunsiderazioni separate.
Descrizione Funzionale di l'Ibridi à 180°
Un ibridu 180° hè un dispusitivu reciprocu à quattru porte chì furnisce dui signali in fase di listessa ampiezza quandu hè alimentatu da u so portu di somma (S) è dui signali sfasati di 180° di listessa ampiezza quandu hè alimentatu da u so portu di differenza (D). À u cuntrariu, i signali immessi in i porti C è D si sommanu à u portu di somma (B) è a differenza di i dui signali apparirà à u portu di differenza (A). A Figura 1 hè un diagramma funzionale chì serà utilizatu in questu articulu per rapprisintà l'ibridu 180°. U portu B pò esse cunsideratu u portu di somma è u portu A hè u portu di differenza. I porti A è B è i porti C è D sò coppie di porti isolati.

L'ibridi di 90° o accoppiatori ibridi sò basicamente accoppiatori direzionali di 3 dB in i quali a fase di u signale di uscita accoppiatu è u signale di uscita sò à 90° di distanza. Siccomu -3 dB rapprisenta a metà di a putenza, un accoppiatore di 3 dB divide a putenza ugualmente (in una certa tolleranza) trà l'uscita è i porti di uscita accoppiati. A differenza di fase di 90° trà l'uscite rende l'ibridi utili in a cuncepimentu di attenuatori variabili elettronicamente, miscelatori à microonde, modulatori è parechji altri cumpunenti è sistemi à microonde. A Figura 5 mostra u diagramma di circuitu è a tavula di verità chì saranu aduprati per spiegà u funziunamentu di l'ibridu di frequenza RF di 90°. Cum'è si pò vede da questu diagramma, un signale applicatu à qualsiasi entrata darà dui signali di ampiezza uguale chì sò in quadratura, o 90°, fora di fase trà di elli. I porti A è B è i porti C è D sò isolati. Cum'è dichjaratu prima in a sezione ibrida di 180°, i dispositivi di frequenza RF è à microonde utilizanu metudi di custruzzione diversi. Ancu s'è e risposte teoriche sò identiche, a pusizione è a cunvenzione di u portu sò diverse. Quì sottu, in a Figura sò e versioni "cross-over" è "non-crossover" offerte per e frequenze di microonde (500 MHz è più) è a tavula di verità risultante. L'ibridi di novanta gradi sò ancu chjamati ibridi in quadratura perchè a fase di e duie uscite hè à un quadrante (90°) di distanza. Nutate ancu chì ùn face micca differenza quale portu hè u portu d'entrata fintantu chì a relazione trà i porti ferma. Questu hè perchè l'ibridi di 90° sò elettricamente è meccanicamente simmetrici intornu à l'assi X è Y.

Si Chuan Keenlion Microwave una larga selezzione di ponti ibridi 3DB in cunfigurazioni à banda stretta è à banda larga, chì coprenu frequenze da 0,5 à 50 GHz. Sò cuncepiti per gestisce una putenza d'ingressu da 10 à 30 watt in un sistema di trasmissione di 50 ohm. I disinni Microstrip o Stripline sò utilizati è ottimizzati per e migliori prestazioni.
L'unità sò furnite di serie cù connettori femine SMA o N, o connettori da 2,92 mm, 2,40 mm è 1,85 mm per i cumpunenti d'alta frequenza.
Pudemu ancu persunalizà u Ponte Ibridu 3DB secondu i vostri bisogni. Pudete accede à a pagina di persunalizazione per furnisce e specificazioni chì avete bisognu.
Data di publicazione: 09-ott-2022