Sia i Multiplexer sia i Power Divider sò dispositivi utili per allargà u numeru di antenne chì ponu esse cunnesse à u portu di un lettore. Unu di i principali vantaghji hè di riduce u costu di una applicazione RFID UHF spartendu hardware caru. In questu articulu di blog, spieghemu e differenze è ciò chì deve esse cunsideratu quandu si sceglie u dispositivu ghjustu per a vostra applicazione.
Chì sò un multiplexer è un demultiplexer ?
Per capisce ciò chì hè un Multiplexer di lettore RFID, spiegheremu rapidamente u scopu generale di i multiplexer (mux) è di i demultiplexer (de-mux).
Un multiplexer hè un dispusitivu chì selezziuna unu di i parechji signali d'entrata è u trasmette à una uscita.
Un demultiplexer hè un dispusitivu chì trasmette un signale d'entrata à una di e parechje uscite.
Sia u multiplexer sia u demultiplexer necessitanu interruttori per selezziunà l'ingressi è/o l'uscite. Quessi interruttori sò alimentati, è dunque u mux è u demux sò dispositivi attivi.
Chì ghjè un multiplexer di lettore RFID?
Un multiplexer di lettore RFID hè un dispusitivu chì hè una cumbinazione di un mux è un de-mux. Hè custituitu da un portu d'entrata/uscita è parechji porti d'entrata/uscita. Un unicu portu di un mux/demux hè generalmente cunnessu à un lettore RFID mentre chì i porti multipli sò dedicati per a cunnessione di l'antenna.
O trasmette u signale da u portu di u lettore RFID à unu di i numerosi porti di uscita o trasmette i signali da unu di i numerosi porti d'entrata à u portu di u lettore RFID.
Un interruttore integratu si occupa di a commutazione di u signale trà i porti è di u so timing di commutazione.
U multiplexer RFID permette a cunnessione di parechje antenne à un unicu portu di u lettore RFID. A magnitudine di u signale cummutatu ùn hè micca affettata significativamente, indipendentemente da u numeru di porti in un mux/de-mux.
In questu modu, un multiplexer RFID à 8 porte, per esempiu, pò estende un lettore à 4 porte in un lettore RFID à 32 porte.
Certe marche chjamanu ancu u so mux un hub.
Chì sò un divisore di putenza (splitter di putenza) è un combinatore di putenza ?
Un divisore di putenza (splitter) hè un dispusitivu chì divide a putenza. Un divisore di putenza à 2 porte divide a putenza d'entrata in duie uscite. A magnitudine di a putenza hè dimezzata in e porte di uscita.
U divisore di putenza hè chjamatu combinatore di putenza quandu hè adupratu à l'inversu.
Eccu una rapida panoramica di e sferenze trà un mux è un divisore di putenza:
MUX | DIVISORE DI PUTENZA |
Un mux avarà una perdita di putenza custante in tutti i porti indipendentemente da u numeru di porti. Un mux à 4 porti, 8 porti è 16 porti ùn avarà micca perdite diverse per portu. | Un divisore di putenza divideria a putenza in ½ o ¼ secondu u numeru di porti dispunibili. Una riduzione di putenza più grande hè sperimentata in ogni portu quandu u numeru di porti aumenta. |
Un mux hè un dispusitivu attivu. Richiede alimentazione CC è signali di cuntrollu per funziunà. | Un divisore di putenza hè un dispusitivu passivu. Ùn hà bisognu d'altru input chè l'input RF. |
Micca tutti i porti in un mux multi-port sò accesi à u listessu tempu. L'alimentazione RF hè cambiata trà i porti. Solu una antenna cunnessa serà energizzata à a volta, è a velocità di commutazione hè cusì rapida chì l'antenne ùn mancheranu micca una lettura di tag. | Tutti i porti in un divisore di putenza multi-porta ricevenu a putenza ugualmente è à u listessu tempu. |
Si ottiene un isolamentu assai altu trà i porti. Questu hè essenziale per evità letture incruciate trà l'antenne. L'isolamentu hè generalmente in a gamma di 35 dB o più. | L'isolamentu di u portu hè un pocu menu paragunatu à un Mux. L'isolamentu tipicu di u portu hè intornu à 20 dB o più. E letture di tag incruciati ponu diventà un prublema. |
Hà un impattu minimu o nullu in u fasciu o in a cancellazione di l'antenna. | Quandu u divisore di putenza ùn hè micca adupratu in u modu ghjustu, i campi RF ponu esse annullati, è u fasciu RF di l'antenna pò esse alteratu significativamente. |
Nisuna cumpetenza RF hè necessaria per installà un Mux. U Mux duverà esse cuntrullatu da u software di u lettore RFID. | A cumpetenza RF hè essenziale per installà i divisori di putenza è per ottene una suluzione funzionale. Un divisore di putenza installatu in modu incorrectu danneghjerebbe dramaticamente e prestazioni di a RF. |
Nisuna alterazione di l'antenna persunalizata hè pussibule | L'alterazione persunalizata di l'antenna hè fattibile. A larghezza di u fasciu di l'antenna, l'angulu di u fasciu, ecc. ponu esse cambiati. |
U microonde Si Chuan Keenlion hà una larga selezzione, chì copre frequenze da 0,5 à 50 GHz. Sò cuncepiti per trattà una putenza d'ingressu da 10 à 200 watt in un sistema di trasmissione di 50 ohm. I disinni di cavità sò utilizati è ottimizzati per e migliori prestazioni.
Parechji di i nostri prudutti sò cuncipiti in modu da pudè esse muntati à vite nantu à un dissipatore di calore, se necessariu. Anu ancu un equilibriu di ampiezza è di fase eccezziunale, anu una gestione di putenza elevata, livelli d'isolamentu assai boni è sò furniti cù un imballaggio robustu.
Pudemu ancu persunalizà u pruduttu passivu rf secondu i vostri bisogni. Pudete inserisce upersunalizazionepagina per furnisce e specificazioni chì avete bisognu.
Data di publicazione: 28 d'ottobre di u 2022